igår

igår var jag på bio med farmor, farfar,pappa,jennifer,mia och sofia vi var och såg på änglagård 3 jag har inte sätt 1 eller 2 innan men jag tyckte den var helt okej i börgan fattade inte jag någonting och jennifer och sofia
har inte sätt dom häller. men sen när vi kom hem såg vi englagård 1 och idag ska vi se englagård 2 tror jag. Inan vi gick på bio var jag jennifer och pappa och träffade Anna, Emma och Oskar. Jennifer och Emma gick och shopade och jag, pappa, Anna och Oskar gick till ett badhus och badade.men det är ju vinter så vem har med sig badkläder när man åker bort jag hade inte tänkt på det så vi åkte och köpte bekini inan vi åkte och bada. nu blev det ganska lånkt men jaja nu är det gjort så... jag har inte så mycket mer  att säga så syns snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0