hej igen

för 6 dagar sen fick jag två ökenråttor/gerbiler som heter medusa och afrodite. så här gick det till:
eftersom jag fyller år snart så hade jag övertalat mamma att vi skulle köpa det och tro mig det var inte lätt. men i alla fall så hade vi sökt på bur mm på blocket och letat om det fans någon bra bur och vi hittade en men vi hade inte kontaktat ägarna om att vi ville ha den för det var ganska sent. så vi tänkte vi ringa dom dagen efter. men så hade jag skrivit ÖKENRÅTTA på fb och då hade min syrras kompis frågat om jag ville ha hennes för hon kunde inte behålla dom för hon skulla flytta. och så då kom sandra med gerbilerna dagen som vi hade tänkt ringa dom som hade buren fråm blocket men det var så konstigt för att det var just gerbiler jag ville ha och just dom färgerna på dom som jag ville ha och jag ville ha 2 tjejer. så det var lite konstigt. så gick det till. dom är jätte snälla och gulliga och nu har jag lärt dom att hoppa upp på min hand när jag roppar på dom yay.
här är bild
//amanda
afrodite
medusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0