sommarlov

hejsan
har inte orkat blogga men har haft sommmarlov eller jag har sommarlov men börjar den 22 augusti menär fett trött. jag har varit i italien och england. när vi var i england så åkte vi och kollade på huset som vi bodde i när jag var från 0-1 år för jag föddes ju i england ;)
sen åkte vitill italien och vi hadde ett fint hotell ett hotell medstjärnor.
vi boddde i rimini och var i venedig jätte fint var det där och så var vi på några fler ställen.
när vi var i england var vi i guildford där jag föddes och i bournemouth, torquay och nå mer ställen
här kommer lite bilder från england
jag och jennifer kunde inte sova så det här är innan vi skulle åka till england
på planet
i guildfprd
fich and chips
och nu lite bilder från bournemouth
av bara sand
jennifer sitter på bron
jag ock kattungen som var tre månader på hotellet
en av dom andra katterna
jennifer på stranden
jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0