Arlanda - la manga one more time. The adventure part 1

Sitter nu på en av flyg bussarna till Arlanda 03:52. Vi gick upp kl 2 på morgonen. Det är fortfarande mörkt ute så klart haha. Först åkte vi tunnelbana och igår var det inga ute men nu var det party folk överallt, Som var fulla eller var bara trötta aja några började prata med Linns pappa och sen var det en som kollade på mig och nickade (ett hej nick) och jag hejade tillbaka med min cowboy hatttt haha. "har alltid velat göra det" Igår var vi jätte trötta efter dagen igår så Linn och jag gick och la oss kl 7 för då hade vi sovit i 8-9 timmar. Linns små syskon somnade halv 11 för de hade sovit på bussen. Så de är lite mer trötta än vad vi är men snart hoppas jag att vi är framme på Arlanda. :) mer info eller aa då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0