La maga-spain the adventure dag 12


Vi gick upp typ 12 och åt frukost och sen började vi städa. Sen när jag gick in i badrummet så såg jag en kackerlacka som satt i taket. Linns pappa vägrade döda den så han släppte ut den men Linn och jag ville verkligen att den skulle dö för jag vet att han kommer tillbaka och då ska han få!! Sen satt jag ute och solade lite och la ut några bilder på Facebook flera kommer sen även kommer bilder hit sen när jag är hemma för vi åker ju hem i morgon. Senare gick dom andra och badade och linn och jag kollade klart på filmen vi såg igår men datorn kronglade så vi kunde inte se klart. När dom andra kom så gick Linn och jag runt och filmade lite och vid stranden gick det förbi en kille som såg ut som Alex Pettyfer sen köpte jag en ny handduk och en present. Sen gick vi tillbaka och Linn och jag spelade lite sen fick jag jätte ont i min mage så det se inte kul. Och senare blev dom andra sugna på saker så Linn och jag gick upp till en av affärerna och köpte en cola och chips till Linns småsyskon och sen köpte jag en fanta och choklad mini munkar och 2 choklad kakor. Linn köpte en mörk choklad kaka till sig. När vi kom tillbaka så märkte jag att mina choklad kakor var vit choklad så jag blev ledsen för jag var sugen på mörk choklad. Sen gick Linn ut för hon ville gå ut men jag hade ont i magen och orkade inte gå ut. Men jag ville inte stanna inne så jag hoppade ut igenom fönstret och bakbalkongen men tvättlinan snärtade mig sen gick jag mot våran ingång och Linn satt på balkongen så jag gjorde det i onödan. Men då solade vi på balkongen och efter en stund gick vi till stranden och sola. När vi kom tillbaka så duschade vi. När vi hade fixat oss spelade vi Nintendo lite och sen tog jag och Linn en promenad till affären för handla en mörkchoklad och inne i affären var en snygg kille utan tröja och mörkhårig och han såg ut som Taylor Lautner när han var ung bakifrån men framifrån såg han inte ut som Taylor men han var skit snygg. Sen när vi skulle gå över gatan stog det två snygga killar med magrutor bredvid oss. När vi var på väg mot huset så satt det en kille i en bil och han hade blont hår och magrutor (det vet jag för han gick för bi oss för några dagar sen.) och hans käkben OMG dom såg ut som channing tatums käkben. Sen tog vi en lång promenad på stranden och då stog det en hög med killar med magrutor och en av dom var jätte snygg seriöst skit snygg. sen på vägen hem såg vi inga flera snygga killar fast det finns ju en basket plan bredvid oss och där spelade ju massa killar utan tröjor och ALLA hade magrutor alla. Och dom flesta var snygga. Men det är inte allt nästa gång jag SKA åka på semester med Linn så ska vi åka till schweiz sen sp spelade vi kort på kvällen och sen lekte jag lite med Alex och Lovisa super hjältar. Sen pratade vi alla tills vi var trötta Och gick och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0