La manga-spain the adventure airplane

vi sitter nu på planet kl är 05:48 fun haha vi har fått bra platser. Linn sitter vid fönstret och jag bredvid och sen en tom stol och sen kommer gången imellan. längst ut sitter Nebojsa i mitten Alex och vid fönstret Lovisa. efter planet startat så kom flyvärdinorna så man kunde köpa saker. jag köpte chips och en cola. det var filmer på planet som gick tillexempel Mirror mirror som är ny. den  var bra sen så vet jag inte mer vad jag ska säga. (sorry att jag är sen med inläggenmen internet har inte velat funka på min mobil så jag får skriva allt nu från min dator)
PS: bilder kommer sen vet inte när men iallafall så skickar jag dom sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0