La manga - spain the adventure dag 1

Efter vi hade landat och hämtat väskan och hämtat våran disel bil så åkte vi lite vilse men vi kom fram tillslut. Våran lägenhet var jätte fin på utsidan och fin på insidan. Jag och Linn delar rum. Efter vi var klara med packa upp så drog jag upp gardinerna och där stod en snygg kille med värsta mysklerna sen gick vi ner till en av stränderna som låg precis jätte nära. Vi badade och asså snacka om att det är skit varmt i vattnet. Sen gick vi och handlade lite till frukost sen gick alla utan jag och Linn till den stora fina stranden och jag och Linn solade lite och sen gick vi ner till vattnet nära oss och badade. Sen gick vi upp och duschade och Linn och jag tog en liten promenad på stranden. Sen när vi var tillbaka så spelade Linn och jag Nintendo och efter en stund satt vi alla 4och spelade mot varandra. Efter det så var det ganska mörkt ute typ kl 9 här med 10i Sverige men jag, Alex, Lovisa & nebosja gick till tennis planen som låg bredvid eller framför och Alex red på min rygg och skrek TENNIS men vi försökte få honom tyst men det var svårt för vi skrattade så mycket. Sen gick vi till planen och där fanns det flera smala vildkatter och jag blev BFF med en av dom som var jätte söt. Sen gick vi tillbaka för man kunde seriöst inte se bollen när den kom. När vi kom tillbaka pratade vi lite och små ungarna gick och la sig och lin och jag låg och pratade ganska länge tills vi somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0