la manga - spain the adventure dag 2

 Vi gick upp kl 1 (spansk tid) och åt frukost på Terrassen och efter det så hittade vi en kackerlacka på väggen i mitt och Linns rum. Den var skit snabb men vi dödade den. Sen efter dom andra hade skrikit ett tag så började vi fixa oss. Sen drog vi till en stor jätte affär som vi är på just nu skriver med info sen. Ja när vi kom hem så åt vi cheeseburger från burger king och sen spelade vi Nintendo efter skulle vi bada och när vi plockade fram våra bad kläder kom Linns lille bror och frågade Linn "har du sett min baddräkt?" Hahaha men han sa fel och gissa om att vi skrattade. Sen  badade vi ganska länge. Vi duschade och sen spelade Nintendo och åt pasta mums. Sen gick jag och Linn en promenad på stranden. När vi kom tillbaka spelade vi Nintendo igen. Sen tog Linn och jag en till promenad och sen när vi gick tillbaka så flirtade 2 små killar med oss och vi gap garvade. Sen gick vi en promenad allihopa till stan och till stranden och det var kol svart ute. När vi kom till baka spelade vi 4 Nintendo till kl 00:00 och sen så gick vi och borsta tänderna. Och Alex sa till Linn och Lollo "god natt sov gott jag älskar dig" och sen ropade han till mig "god natt  sov gott  Amanda..........du är en Ehh bra vän" och sen "söta drömmar på serbiska" och Linn och jag gick in till vårt rum och började prata. Eller vi gick ut till toaletten och vid dörren var det en kackerlacka och Linn och jag flippade ut vi skrek och hoppade överallt och sprang runt i huset med en varsin sopkvast och letade efter den och jag skrämde Linn och hon blev skit rädd och sen skrämde hon mig tillbaka på en gång och jag blev också skit rädd. Sen spelade vi med Nintendo och var rädda med alla lampor tända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0