la manga - spain the adventure dag 3

Vi gick upp typ 11 och åt frukost sen tog Linn och jag våran promenad på stranden efter gick vi alla och tittade på stranden för det blåste. Men det var inga stora vågor sen gick vi till den nära stranden och badade. S senare vi duschade och sen spelade Nintendo alla vi barn haha. Efter åt vi lunch och efter så spelade vi lite igen. Efter en lång stund gick vi till den jätte jätte långa stranden och på vägen dit blev vi piskade av sanden på benen som gjorde jätte ont. när vi kom dit var det seriöst jätte stora vågor men det var röd flagga så vi kunde inte bada. När vi kom till baka väntade vi lite på linns pappa medan han handlade så vi satt på en stenbänk och det blåste jätte mycket. Sedan efter Nebosja kom tillbaka så ville Lovisa köpa en hat så vi gick in i en liten affär i några min. Men hon köpte aldrig något när vi kom tillbaka så spelade vi lite Nintendo igen haha och åt mat efter spelade vi igen på balkongen tills jag såg en snygg solbränd kille som gick utan tröja som hade magrutor förbi och jag hoppade ut från balkongen och gick efter med Linn men han försvann på en gång som ett spöke. "första riktiga snygga killen vi har sett" men efter gick vi tillbaka och jag spelade med med Alex. Sen gick Linn och jag på promenad på stranden. När vi kom tillbaka gick dom andra 3 till stranden. (asså det låter som vi gör samma saker hela tiden men vi se det roligare än vad det låter.) Linn jag spelade lite samtidigt som vi solade. (juste innan jag fortsätter vill jag bara säga att min mobil gillar inte internet så det är svårt att blogga men jag får försöka.sen åt vi och pratade mycket allihopa. Sen spelade Linn och jag lite samtidigt som vi skrek till karaoke baren som hade hög volym bredvid oss !! Sen spelade vi allihopa senare när vi alla var trötta fixade vi oss till sängs. När vi alla var redo att sova så ropade Lovisa "vi hittade kackerlackan!" vi sprang in med sprejen och Linn sprutade ner den. Jag såg att den plågades den sprang runt helt galen jag tyckte synd om den för att den plågades för vi trodde att den skulle dö på 1gång men det gjorde den inte den dog efter den hade plågats. Sen gick Linn och jag in till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0