la manga - spain the adventure dag 6

Jag vi vaknade typ 11:20 och jag fick lite hem längtan men vi gick upp och gjorde frukost Sen spelade vi lite sen gick jag och Linn  våran promenad på stranden sen spelade vi och sen åt vi lunch. Efter lunchen fixade vi oss till stranden. Vi solade och badade i 30 graders varmt vatten och typ 38 grader i luften yippi. När vi var klara lysande vi på musik och duschade och senare åkte vi och handlade. När vi kom tillbaka åt vi och senare så kollade vi allihopa på filmen badtimestorys på min dator sen i mellan så satt vi på balkong räcket och lyssnade på kareoke baren som lät mycket. och nu ska vi kolla på filmen Journey 2efteråt så varkl 01:15 ungefär och vi gjorde oss ordning till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0