la manga - spain the adventure dag 7

Linn och jag gick upp kl 10 och åt frukoSt sen fixade vi oss och sprang en joggning runda när vi kom tillbaka hade dom andra vaknat. Sen åkte dom andra iväg för kolla om vi kunde åka en båt och kolla på delfiner. Under tiden gick jag och Linn och kastade vatten ballonger och badade . när dom kom tillbaka hade dom köpt med sig hamburgare och dom berättade att dom  ungefär varit på 3 olika ställen och frågat med det var inte säker att man fick se någon delfin. Så det blir nog inte av. Sen öppnade vi våra gelé mat sak om dom har i filmer. Och det se inte så gott. Efter så var det någon skumfest alltså med skum bubblor som vi skulle gå och kolla på. Efter var vi varma och jag och Linn gick och köpte2 kylskåpsmaneter sen badade vi. När vi hade badat klart duschade vi och bytte om. Sen åt vi och Alex,Lollo & Nebojsa kollade på trollkarlens lärling samtidigt gick jag och Linn på stranden med min högtalere med hög musik. När vi kom tillbaka kollade jag och Linn på 21Jump street och nu "r det 4 gången jag ser den men den är jätte bra!!!. Channing Tatum sen spelade vi nintendo och sen började vi springa och jag sprang in i en sak och smällde till huvudet skit hårt typ knäckte nacken men efter smällen stod jag och gap garvade och fattade ingenting. Men du har jag en jätte fint blåmärke. Sen gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0