la manga - spain the adventure dag 8

Vi gick upp typ 10 Linn väckte mig med att skaka en himla jordnött burk och dra i lådor bla bla bla. Sen åt jag frukost och när vi var klara åt vi frukost och sen badade vi. Jag satt på en luft drake och Lovisa hade en rosa liten båt typ för små barn haha. Sen när typ kl blev 12 eller 1 så gick vi in och spelade för det blir för varmt ute vid 12-2 tiden så då får vi inte vara ute så mycket. Sen vid typ 5 gick vi och handlade och sen åkte vi till en fyr. För några dagar sen snodde någon min favo handduk.  när vi kom tillbaka åt vi kyckling och sen gjorde vi oss i ordning till stranden och jag hittade och dödade en kackerlacka. När den sr död gick vi ner och badade. När vi badade hade vi med oss ungefär 4 luft olika sorters madrasser, 3 snorklar, 2 simfötter, 1 vatten pistol, 1boll och 1 hink och spade och 1 paddel. Varje gång vi badar och ser maneter så plockar man upp dom och slänger dom på stranden. Asså det är bränn maneter och många är skit stora. Linn har bränt sig 3 eller 4 gånger. Jag sprang upp för hämta en sak och när jag kom tillbaka så var en av madrasserna borta och jag ba skrek Var är draken!!?? Alla bara kollade runt och då såg jag den! Den var på väg mot sjös.  Lovisa och Alex släppte ögonen på en av flyt madrassern Draken så den flöt iväg Men den åkte in blad alla båtarna lite längre bort men vi fick i alla fall tillbaka den. Det roliga var att innan jag gick iväg sa jag håll reda på Draken nu för han sticker iväg när han bara får chansen. När vi kom upp duschade vi och spelade lite Nintendo. Sen fick alex, lollo och Nebojsa låna min dator och dom fick kolla på film. Samtidigt spelade jag och Linn Nintendo. (när jag menar vi spelade Nintendo är att vi tävlade) sen så tänkte jag dricka när vi spelade så jag låg ner och drack och då sa Linn en Skit rolig sak så jag typ sprutade ut allt vattnet och typ kunde inte andas och hostade och Linn och jag satt och gap garvade. Sen när dom andra hade sett klart filmen så kollade Linn och jag på The vow och den var bra och sorglig och CHANNING TATUM!!! Hot. Sen typ gick vi och la oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0