Skolan :(

Imorgon åker jag till romme med några från varje klass i varje årskurs. Dom från min klass är jag Linn Matilda Martin Hannes Carl Kristian tror jag och vi åker i morgon kl 6.15 tidigt och jag får använda mina nya skidor för första gången men efter som dom är nya och längre än mina gamla så kommer det vara svårt att svänga i början :( men det går lättare sen. Det är tydligen trick skidor men eftersom dom är nya kan jag inte göra så många tricks i början :( och nu idag så trodde jag att jag skulle komma försent för jag trodde jag börja 8.15 men när jag kom till skolan var ingen här och jag kollade på schemat och jag började 8.55 !!! Ensam på våningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0