Skola

Ja nu är resan slut men snart åker jag tillbaka till USA men inte än. Ja efter 12 timmars flyg så han jag duscha sen byta om och sen var det bara att skynda sig till skolan. Ja kom till halva musiken. Det var kul att träffa kompisarna som jag har saknat skit mycket men saknar fortfarande en kompis som är hemma och har 40 graders feber :( stackarn.
Men ska bli kul att träffa mamma och sen så saknar jag råttorna för fult. Sitter nu inne i omklädningsrummet för jag han inte hämta gympa kläder :( men hur fan kan jag glömma koden till mitt skåp asså åhhhh D: saknar varma vegas ok det här är från torsdags alltså 12 januari samma dag som jag kom hem. Men den skickades inte förut så jag skickar det nu istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0