USA: Las Vegas dag 2

när vi vaknade hemma hos släktingarna så fick vi sen frukost. det var Jätte gott. amrekanska pankakot mm. fast när jag gick ner från övervåningen så kommer alla hundarna glada och hälsar även lulu. ni som kanske inte vet så är lulu väldigt väldigt arg av sig det är so mhon inte kan bestämma sig om hon ska vara glad, rädd elelr arg. men efter några minuter så blir hon arg igen. asså hon morrar om man kommer nära henne och anfaller antingen dina händer men mest fötterna eller benen. men ja när jag kom ner så fick jag klappa henne sen på magen men efter en stund så insåg hon vem som klappade henne så då började hon morra och försökte bita mig. hehe ingen får röra henne förutom hennes ägare tycker Lulu. ja senare åkte vi till Sarah, Anna och Abbys skola High School. :O det gick ungefär 2000 barn hehe lite läsktigt var det att vara där. men sen så åkte vi 4 timmar i bilden till Chicago och där ifrån tog vi planet till LAS VEGAS :D. när vi kom dit så hämtade vi bilen som vi hade hyrt och sen körde vi till hotellet: Sunset Station hotel. och det var stort. sen så gick vi och la oss typ på en gång för vi var så trötta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0