Usa: las vegas dag 7

Vi vaknade typ 9 i las vegas tid och 18 i svensk tid. Jennifer och jag
gick till target efter frukosten och pappa skulle fixa en sak och där
köpte jag bara saker till mina kompisar typ för 91 kr sen så köpte
Jennifer och jag en platt tång för 140kr men när vi gick ut så hade
tydligen den hängt på fel ställe så den kostade egentligen 259 kr så
vi lämnade tillbaka den. Sen så gick Jennifer och jag till best buy
och där mötte vi upp pappa och sen tog vi bilen till staden LAS vegas
och där åkte vi värdens högsta fritfall som heter big shot det var
kul. Sen åkte vi hem och nyss så var vi på bio och såg breaking Dawn
del 1 den var bra :) ska shoppa med Jennifer i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0