USA dag 10 Fredag 5/04/13

USA dag 10 Fredag 5/04/13
Vi gick upp vid kl 6 och fixade oss. När klockan var halv 8 så gick vi ner till frukosten som dom hade väldigt mycket att välja på, bästa frukosten av alla hotell som vi var på. När vi hade ätit klart så fixade vi det sista på rummet och låste in allt värdefullt. När vi var klara så möttes vi nere vid lobbyn och sen gick vi till Rockefeller center, Det var fin utsikt. Efter när vi kom ner så köpte jag en socker kringla som var jätte god. När vi var klara där så gick vi till Apple butiken där jag köpte ett fodral till min dator. Sen gick jag in i F.A.O Schwarz gick runt lite, provade big piano som är me i filmen big. Köpte sen en chipmunk (jordekorre) som är 16cm. Sen gick vi in i Central park, där matade jag 3 gråa ekorrar. En av mina favorit filmer som heter Balto har en egen staty i Central park eftersom filmen är baserad på en verklig historia. En hjälte som är en hund som räddade många liv. I alla fall jag letade upp den och tog foton med den :') senare så gick mamma och Tony själva och vi andra gick till en resturang. När vi var klara så gick jag och pappa och Erik till best buy, där köpte jag 3 spel. Sen gick vi typ mer än 30 kvarter (känns det som) till en affär som har skit många objektiv för att vi skulle komma dit så gick vi igenom time square fast den var stängd :( och jag hade så ONT i mina fötter. Sen gick vi tillbaka till hotellet, jag hade så himla ont i mina fötter när vi var hemma. så jag la mig i sängen och kollade på film på datorn. Vi kom tillbaka typ kl 6 och sen vid 7 så skulle vi ut igen, och jag var SÅÅÅ trött. På vägen till restaurangen som vi skulle till så gick jag in i en affär och köpte godis till kompisarna. Sen efter restaurangen så gick jag in på m&m World och köpte mera presenter. Och sen sprang jag in till en till affär och köpte mer godis. När vi kom till hotellet så räknade jag ut hur mycket allas presenter kostade tillsammans i båda dollar och kr så här blev det (Sammanlagt 99,38 dollar som är 695,66kr) efter så packade jag väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0