USA dag 11 Lördag/söndag 6-7 april 2013 (Dagarna går in i varandra)

USA dag 11 lördag 6/04/13
Vi gick upp typ kl 6 och jag duschade. Vi gick ner till frukosten och sen upp på rummet och packade klart. När vi var klara så checkade vi ut fast la in väskorna på hotellets väsk grej. Vi gick till tunnelbanan och köpte varsin biljet och åkte downtown till ett ställe där man ser frihetsgudinnan och sen gick vi till the memorial för dom två tvillinghusen som förstördes 2001. Nu har dom två enorma vattenfall som gå nedåt i marken. Vi tolv så var vi tillbaka till hotellet och hämtade väskorna och åkte taxi till flygplatsen. Där åt vi och sen tog vi planet som gick typ 16:30 eller 15 eller tror jag och Vi satt i ett natt plan i 8timmar. Vi fick middag och frukost på planet, alla i planet typ sov förutom jag och en till tonåring.
Sen när vi landa så hämtade vi väskorna, min kom sist av ALLA! Sen gick vi ut tog 2 taxis och åkte hem till Gröndal. På vägen hem så smsa jag med några kompisar. Jag har saknat mina vänner i Sverige. När vi kom till Gröndal så åkte jag, Tony och mamma hem till mitt andra hem i Aspudden. Och när vi kom hem så var klockan typ 08:45 eller något. Men det jag gjorde på en gång när jag kom hem var att slänga mig i sängen och jag bara SOV OCH SOV till måndagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0