USA dag 4 lördag 30/03/13

USA dag 4, 30mars 2013 lördag Vi gick upp vid typ 6 och sen skulle vi äta på hotellet och dom andra gick före mig och jag var vara typ mindre än 1min efter och jag visste inte vad hotellets restaurang låg så jag satt utanför vårt rum i typ 15min eller mer tills pappa kom och skulle kolla vart jag var. Sen efter frukosten satte vi oss i bilen med all packning och körde en 1och 1halv timmes resa till våra kusiner som bor någonstans i Iowa.
Alla bil resor här i Iowa har varit hur guppiga som helst, 24, 7 guppar det så jag börjar vänja mig att det är guppigt. I alla fall vi kom fram till Andy och Peggy och Anna och William (en annan William) och deras hundar Nina, Lullo, shamp och deras nya katt Wiskas. Vi spelade kort som heter golf som jag tycker är skit kul. Senare åkte vi runt till Forever 21 i några min jag köpte 4 tröjor och sen åkte vi in till stan på Iowa och där köpte jag 2 tröjor till med Hawkes eller något det är typ deras märke eller skol grej eller något. Nån team ja svårt att förklara. Sen åkte vi ner till en jätte stort sten platta där hela marken är full av fosiler (stavning) asså jag är ledsen att all förklaring och allt är helt konstigt men jag är super trött så jag försöker trycka allt i ett. Men i alla fall sen åkte vi tillbaka till Andy och dom en liten stund sen åkte vi till Abby, Sara och deras föräldrar. Deras nya hus är ENORMT!!!! Och vi åt god mat där. Sen senare så åkte vi hem till Andy och dom. Och sen efter lekt med djuren så hoppade jag i säng så NATTI NATTI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0