USA dag 5 söndag 31/03/13

USA dag 5, 31mars 2013 söndag.
Vi gick upp ganska tidigt och duschade och sen gick jag ner till undervåningen och där möttes jag av två glada hundar Nina och Lulu (Nina är en tax och Lulu är en Chihuahua som är samtidigt arg och glad och hon bits och ja man kan inte klappa henne om hon inte har sett henne på länge typ att du har sovit sen nästa morgon är hon glad i några minuter sen om du vill klappa henne igen så ser man hennes hemska tänder som bara väntar på att på sitta i din hand. Nina är däremot alltid glad fast hon skäller mycket mycket ljud från en liten hund. Jag brukar gå runt och bära på henne. Men i alla fall både Lulu och Nina var glad att se mig och Lulu satt och skickade och nafsa på min hand. Och Nina skällde för hon ville också bli klappad. Sen så åt jag jätte god frukost. Sen åkte vi till mamma och dom som sov hos Abby och Sara. Vi hämtade dom (Erik,sofia,Mia,mamma och Tony) och körde från North liberty till Chicago och där så i staden gick vi runt och gick upp i villys tower (Sears Tower). Det var coolt den är högre än empire state building. Efter vi hade varit uppe ett tag så åkte vi till flygplatsen lämnade in vår bil och gick sen in. Vi väntade där i 1timme sen vid någon tid så åkte vi på flygplanet i 4och en halv timme. När vi var framme i san Francisco så hämtade vi vår bil som var ännu större med 5 rader med sitt platser. Vi körde till hotellet (Best western Plus El Rancho Inn & Suites) och när vi kom dit pratade vi en stund oh jag drack min monster :D och sen duschade jag. vid 01:00 hoppade vi i säng så god natt på er igen ;) ( här i Kalifornien är det typ 9timmars skillnad och det är 14+ grader nu så här på kvällen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0