USA dag 7 tisdag 2/04/13

USA dag 7. 2april 2013 tisdag.
Först gick vi upp vid typ 5 och åt frukost efter frukosten så fixade vi till det sista och tog med våra väskor till bilen och började vår 8 timmars bilresa från San Francisco till Los Angeles. På vägen stannade vi på en strand. och sen åt vi på ett vackert ställe och åt, jag åt pasta. Där såg jag 2 ödlor. vi åkte vid kusten så det man såg var stora berg och hav och hur grönt som helst. Bland bergen så var vi högt upp och vi såg valar. Sen åkte vi förbi 4 stränder fullt med över hundra solande sälar och sjölejon. Och OMG ZEBROR. Är du seriös vi åkte bredvid en äng och mamma ba är det där zebror jag börjar se i syne men omg det var en flock zebror och det är inget zoo. Asså jag fattar noll. Vi stannade på en till fin strand och där köpte jag presenter och jordgubbar dopade i choklad.sen så var vi hemma 3 Timmar senare. Alltså vårt nya hotell i Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0