USA dag 9 Torsdag 4/04/13

USA dag 9 Torsdag 4/04/13

På morgonen så väckte Jennifer och pappa mig eftersom Jennifer skulle åka hem till Iowa den dagen så skulle jag äta frukost med henne på hotellet. Efter vi hade ätit frukost Jag, pappa, Jennifer, mamma och Tony så gick vi alla upp på våra rum. Mamma och Tony gick och la sig igen och Jennifer packade klart. Innan Jennifer skulle gå så kom jag på att jag inte hade läst texten till henne som hon skulle fått höra den dagen jag träffade henne (när vi kom till USA.) så jag läste den till henne, hon blev lite tårögd. Sen när hon och pappa åkte till flygplatsen så försökte jag somna om men det funkade inte så jag tränade. När pappa kom tillbaka så checkade vi ut från hotellet och tog väskorna till bilen. Mamma och Tony stannade kvar på hotellet och sov medan Jag, pappa, mia, sofia och erik åkte till hollywood skylten. när vi var klara så åkte vi tillbaka till hotellet och hämtade upp mamma och Tony. Vi åkte till Dennis restaurang och åt där, efter tankade vi bilen och sedan körde till flygplatsen och lämnade in bilen. Vi åkte med en av flygbussarna och gick in på flygplatsen. När vi fixat med väskorna med mera så gick vi till vår gate och väntade på att få gå in på planet. Planet gick 16:30 och vi var framme i New york vid 00:45. När vi kom fram så åkte vi med en sorts av taxi, som körde oss till vårt hotell (Hilton) när vi kom in på vårt rum (våning 14 och 30) så var klockan 2. Så ganska fort så gick vi och la oss. (6 timmar efter i new york från Stockholm)

Det här var det jag läste för Jennifer som jag ar skrivit:

Det är snart 15 år sedan vi träffades för första gången, det är ungefär 14 och 1 halvt år sen vi firade jul tillsammans för första gången. det var ungefär 12år sen våra föräldrar skildes och vi fick vara tillsammans mer än någonsin, det var ungefär 12år sen du lämnade mig på dagis själv för börja 6års. Det var ungefär 5år sen du lämnade mig i ekens för börja 6an, Det var ungefär 4år sen jag sa skämtet om min bil som jag parkerade fel. Det var ungefär 2 år sen jag åkte flygplan för första gången utan dig, Det var ungefär 2år sen du började gymnasiet och bytte skola från mig. Det var ungefär 1år sen vi firade Ny år utan varandra, Det var 246 dagar sen du åkte till USA. Det är ungefär (93) dagar sen vi firade julafton för första gången utan varandra. Vad som än händer så finns vi där för varandra, hur jobbigt det än är så går vi igenom det tillsammans. Hur långt vi än är ifrån varandra så älskar vi varandra. Vi har skrattat, bråkat, gråtit, slås och varit glada tillsammans. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Även fast Vi bråkar så älskar jag dig mest av allt. Det var 246 dagar sist vi sågs, allt för länge men vi klarade det ändå. Saknaden har varit enorm och går inte att förklara, samma som att jag inte kan förklara om hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig mest i hela vida universum, jag hoppas du vet det jag älskar dig vad du än gör. Mitt liv skulle vara svart utan dig. Du är den bästa systern som jag någonsin kunnat få jag vill inte ha någon annan syster du är min värld jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du har hjälpt till att göra mig till den jag är idag. Jag har saknat dig mer än vad du kan förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0