USA dag 1 onsdag 27/03/13

USA 2013 27mars onsdag dag 1.
Igår så kom Maria, Sofia Och Erik hem till oss (mig och pappa) vid typ 9 tiden. Vid kl 5 gick vi upp och Mamma och Tony kom hem till oss då Något innan 7 så åkte vi med taxin till Arlanda. När vi kom dit checkade vi in våra bagage, sen gick vi igenom kontroll grejen dom ända som fastnade var mamma och Tony som vanligt då. Vi fick gå till vår gate och vi gick på planet typ 10 eller så. Sen satt vi på planet i 9timmar och eftersom när vi kom fram i Chicago så var typ kl 19 i Sverige och klockan var typ 13 (ett). Sen åkte vi med Hertz bussen till vår hyr bil som är skit stor och vit ;) asså den har 4 rader med säten och det får plats 12st där. Längst fram sitter pappa och Tony sen raden bakom Sofia och mamma sen raden där bakom Erik och Mia sen raden längst bak har jag ett eget helt säte YEAH. Sen började vår 5timmars bil resa till Iowa fast vi stannade på Donken för mat sen på Best Buy <3 Jag köpte inget men Sofia köpte en IPad 4. Jag är ledsen att jag skriver så konstigt men jag har varit typ vaken i två dagar i rad asså jag har varit vaken samma tider 2ggr på 1 dag eller hur man ska säga nu är kl 19:22 här i USA och i Sverige är kl 01:22. Vi sitter i bilen än och skriver mer sen när jag får internet och kommer till hotellet.
Hela bilresan var hur guppig som helst asså jag skojar det skakade hela tiden. Vid 21 tiden så kom vi till hotellet jag hade halv somnat när vi kom fram men jag hörde mamma prata med någon och pappa sa att hon pratade med Jennifer och då tänkte ju jag på Skype eller något men så ser jag Jennifer springa utanför bilen till Sofia och jag ba VA JENNIFER ! Och jag sprang ju ut. Det blev ju typ lite mycket för Jennifer så hon sprang lite fram och tillbaka (alltså bort från oss och till oss) jag fick inte en kram först utan hon börjar skratta och reagerar på att jag är längre än henne ( som jag var innan hon åkte med) åh reagerade på min tröja som det stod :Sweden the land of the Vikings.
Sen fick jag en kram som tur var. Jennifer och sin världsfamilj Vickie och Michael berättade att vi skulle till mall of America (USAs största shopping center) i morgon. YEY sen pratade vi lite (alla) och nu ska jag sova så good night <3 see you tomorrow bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0