Pappa fyller 45 år men åldern syns inte;) puss på dej pappa

Ja är hemma och vi firrar pappa nu och jag och Jennifer har köpt present vi köpte en maskin som man typ stoppar in olika grönsaker och sen så blir dom skärda i små bitar sen en jul prydnad som är en svart gran som har lampor som lyser hehe ja hoppas inte pappa ser detta inlägg för han har inte öppnat än hoppas han kommer gilla dom sen har jag sytt en liten kudde där det står pappa på hehe ja vi får se om jag bloggar mer i dag men vi syns <3 juste på bilden är det blåa och röda och den i mitten min och Jennifers och dom på sidan är får mamma och Tony men vi kanske syns sen puss puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0