La maga-spain the adventure dag 10

La maga-spain the adventure dag 10 vi gick upp ungefär 10:30 och åt frukost. Sen gick vi och bada och Linn och jag solade skit länge för att vi måste bli bruna. När vi kom hem hade vi inget vatten så medan Nebojsa lagade mat gick jag och Linn och skulle handla vatten. Men mataffärerna öppnar kl 5 så dom var stängda. Så Linn och jag gick och kollade i 1 av dom små turist butikerna och jag köpte 1 tröja 1 halsband och 2 presenter.linn och jag gick tillbaka hem och åt sen var kl 5 så vi gick och köpte vatten sen när vi kon tillbaka ville Linn också ett halsband så vi gick tillbaka och köpte ett. När vi var tillbaka gick vi till den närmaste stranden bredvid huset.
Alexander sa: om inte jag blir brun använder jag brun utan sol. Vi gick tillbaka för det sr mycket folk. Vi kommer antagligen gå tillbaka sen. Senare skulle vi gå tillbaka men först skulle jag sätta på en film åt Lovisa och Alexander och Nebojsa men min dator kronglade så dom kunde inte se på film. Så Linn och jag gick till stranden och lyssnade på musik. När vi kom tillbaka så åt jag min glass som jag har gjort och sen gick vi. Upp till dom andra svenskarna en liten stund. När vi kom ner så spelade jag och Alex Nintendo på trappen utanför. När våra ägg var klara så gjorde vi ägg mackor och sen kollade jag om min dator funkade nu. Datorn funkade så Linn och jag kollade på en film. När filmen var slut så pratade vi lite och sen gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0