La maga-spain the adventure dag 11


Jag gick upp 12:45 dom andra gick upp lite tidigare än mig. Jag sov bäst i natt, i alla fall när jag gick upp åt jag frukost och sen gick vi och badade på den närmaste stranden men det var verkligen jätte mycket bränn maneter där så vi gick till den stora våg stranden istället. det var lagom varmt och svalt alltså helt perfekt. och det var jätte klart vatten så när man använder cyklopen så såg man allt och när man stog upp så kom det små och mellan stora fiskar som samlades vid fötterna vi såg också mini plattfiskar som simmade vid botten. Senare solade vi och sen byggde Linn och jag ett stort berg av sand över Lovisa som var högre än henne. När vi alla var hungriga och trötta gick vi till en restaurang men den var stängd så vi gick hem och lagade mat i stället. Sen spelade vi poker och sen städade vi lite och tömde alla luftmadrasser Sen senare så kollade vi på film allihopa men min dator stängde av filmen flera gånger vet inte riktigt varför tror att min hp usb sladden har gått sönder lite. Men efter några försök funkade den tillslut och vi fick se klart filmen. Sen så blev det senare på kvällen. Då spelade vi poker och finns i sjön. Efter några omgångar så gick alla och la oss förutom jag och Linn som började kolla på en till film i vårt rum. Sen när båda var trötta gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0