la manga - spain the adventure dag 4

Vi gick upp typ 10:30 och åt frukost efter frukosten spelade vi Nintendo lite efter gick vi och badade och byggde sandslott när vi kom tillbaka Så bytte vi om och gjorde mat men vi spelade innan maten är klar. Sen åkte vi och handlande och när vi kom tillbaka spelade vi lite och pratade. 
Senare så gick vi till en skit big mamma strand. Där var det enorma vågor vi badade lite och tog bilder sen när jag Alex och Nebojsa kom lite längre ut så kom en våg som var typ 1,78 cm hög Alltså längre än mig och den var seriöst Skit stor och vi blev typ dränkta i den och när vi kom upp efter vågen så sa Alex typ jätte många gånger jag dog nästan, Haha skit söt. När vi kom upp duschade vi och vi åt mat och spelade lite tills kl var typ 
23:30 sen så fixade vi oss till sängs och Alex sa god natt jag älskar er. Sen kom han in till mig och sa: Ta inte det här personligt men...alltså ta inte personligt...asså familjen...ta inte det personligt men som i familje...god natt.. Ehh jag älskar..dig (med värsta minen) haha gissa vad vi gap garvade asså Gud vad gullig. Dom är ju typ som min familj jag har känt Nebojsa & Linn sen jag föddes typ och Lovisa & Alex har jag känt sen dom föddes. Sen satt vi och kollade på videor från i dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0