la manga - spain the adventure dag 5

Jag gick upp typ 11:56 dom andra hade gått upp lite tidigare. När jag kom upp blev jag bländad av ljuset som strålade in igenom det stora jätte öppnade fönstert, Sen gjorde vi frukost. Efter frukosten gick vi till den största stranden, som vi var på igår. Linn och jag solade först sen badade vi med också en stund och jag låg på en sån där typ vatten glider eller liten surfbräda. Det var jätte mycket sjögräs som hade fält med vågorna så det var skit äckligt att gå där i vattnet och sen när jag kom upp hade jag jätte mycket skit i mitt hår det var jätte äckligt och skit svårt att få ut. Men den gick vi tillbaka och jag duschade och det blev en sorts av översvämning inne i badrummet. Men vi fixade det och sen satte jag mig vid min dator och sen efter skickat allting till min blogg så tog jag lite bilder med Lollo och Alex. Efter så spelade vi lite och åt lite. Senare så tränade Linns pappa och Alex lite och jag satte på musik i min högtalare. Vi spelade lite och sen vid ungefär 09:20 började vi göra oss ordning till sängen. När vi var klara så läste Linn och jag lite, Linn läste någon random bok som hon bara hittade i bokhyllan i vårt rum som hette presidentens hustru. Och jag tog också en random bok som hette Förförande löften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0