Typ vår

I torsdag åkte jag till Romme på studiedagen och det var kul men på söndag ska jag åka med konfan till Idre fjäll det blir kul :) vi ska åka skidor. Men jag har JÄTTE ONT i mina vader sen trosdag vi skulle vara på skolgården kl 6,15 igår och jag gick upp kl 4 och vi var hemma från Romme kl 19 typ och jag var jätte trött jag åkte alla backarna. Svarta var roligast. Men jag är fortfarande jätte trött och vi fick INGEN sovmorgon och vi började 8.15 igen och jag gick gå upp 6 :( jag åkte skidor med Linn och Matilda. Det börjar bli vår massa snö förra veckan och nu typ nu är det nästan inget och dom som åkte från min klass till Romme var jag Linn matilda Hannes Lukas Martin kristian Carl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0