USA: Chicago & Lowa. Dag 1

image descriptionimage descriptionvi åkte kl 6 på morgonen till Arlanda och där så gick planet kl 10:20 sen så satt vi på planet i 8 timmar. på sättet hade man en egen liten tv. Där man kunde kolla på film och spela spel MM. först kollade jag på film på min dator men sen tog batteriet slut. sen i 4 timmar satt jag och försökte jag hitta på något och göra men det var lite lång tråkigt. sen när vi landade i Chicago så hämtade våran släkting Andy oss för vi skulle sova hos dom en natt. Vi satt i 4 timmar i bilen sen så var vi framme i Lowa. och där träffade vi våra andra släktingar: Andys fru Peggy och deras 2 barn Anna och William. och deras 3 hundar Champ, Nenah & Lulu och doms katt Snicker. sen kom våra andra släktingar och hälsade på Dan och Kate och deras två barn Sarah och Abby. vi åt god mat och sen på kvällen spelade vi kort. sen kl 22 gick vi och la oss (Svensk tid 5 på morgonen.)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0