Usa: Las vegas dag 5

idag var vi på grand canyon vi åkte buss och sen så såg vi på alla coola stora berg. vi stod på glasbron :) det var grymt nice asså. köpte present till linn där :) har köpt bara saker till mina kompisar :O och är inte klar med alla presenter än :O fast jag tycker det är roligare att ge än att få.ska köpa kool-aid sen :D aja men vi var på en typ teater i dag och alvarligt jag säger bara att det var jätte häftigt den hette the dream. nu är vi hemma på hotellet och kl är 22.05 i vegas och hos er 07.05 asså snacka om att vända på dyngent asså. men i morgon ska vi nog åka till stor staden igen och då får jag köpa min M&M tröja :D och mera presenter :) hoppas dom gillar sakerna dom får. för sakerna jag köper kostar mer än 100 kr hehe och dom vill inte ha något men jag köper ändå men vi får se vad som händer i morgon så ses sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0