USA: las vegas dag 6

Vi var i staden LAS vegas. Vi gick till m&m World och där köpte jag en
tröja. Sen åkte vi till en jätte jätte stor shopping ställe och där
köpte jag en tröja och sen så köpte jag lös hår för 100 dollar men det
var värt det tycker jag :) nu har jag långt och tjockt hår :D vi gick
till wal~Mart och där köpte vi godis och massa kool-aid och schampo
och balsam som håller håret mörkt det kostade bara 4 dollar :O alltså
typ 28 eller 30 kr och i Sverige kostar det 99 kr så billigt ;)  vi
vet inte riktigt vad vi ska göra i morgon men ja vi får se lägger upp
nytt inlägg i morgon :)image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0