24 juli 2012 Jennifer

24 Juli 2012

 

Jag gick upp sist, jag gick upp halv 6 och var skit trött för natten innan hade jag inte sovit mycket på båten och efter vi kom hem från båten så åkte jag till pappa. Jennifers kompis Fia och Jennifers pojkvän Simon sov över vi hade typ American Pie maraton. men eftersom jag var jätte trött innan så somnade jag typ kl halv 3. Men i alla fall på morgonen så åt vi frukost och sen åkte vi och lämnade Fia och Simon och Jennifer sa hej då till dom och det blev lite dramatiskt. efteråt åkte vi tillbaka och Mamma och Tony väntade med bilen utanför. vi lämnade Pappas bil hemma och Jag, Jennifer, Pappa, Mamma och Tony åkte till Arlanda. när vi kom dit checkade vi in Jennifers Väska och så. Sen gick vi till EF gruppen efter att ha stått där en stund så skulle de börja gå mot tullarna där vi inte kan följa med längre. När jag såg min syrra gå in så började jag gråta för det var ungefär sista gången jag skulle se henne, jag kommer ungefär inte få se henne på ett år. Jag saknar henne redan. men efteråt så skjutsade mamma och Tony oss till pappas jobb. Jag satt på ett skrivbord bredvid pappas och redigerade lite videor sen åt vi lunch sen fortsatte pappa att jobba och jag hållde på med min dator.

 

bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0