Sommarlov dag1 14juni

Linn och jag gick upp kl12 eller 11 vi åt frukost sen kollade vi på tv en stund sen senare gick vi ut och köpte lite sågspån och sand till mina råttor och lite godis. sen satt vi lite på gården och sen filmade vi lite vi gick i skogen och filmade. sen gick vi hem och kollade lite på tv och sen senare på kvällen gick vi ut för vi ville köpa typ nån kaka eller nått sen såg vi 3 snygga killar som pratade lite med oss och sen gick vi till aspuddens park och satt där en stund. sen gick vi upp till mig igen men porten hade stängt och jag hade inga nycklar och min mobil va hemma för att batteriet tog slut. så vi tänkte ringa med linns mobil upp till min mamma men hennes mobil vägrade att ringa någon så vi gick till linn och tänkte låna linns pappas mobil att ringa på så vi gick dit sen kom vi in och pratade lite och sen sov vi igen vid typ kl 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0