sommarlov dag4 17juni

jennifer och jag gick upp kl 9 och det ösregnade ute men vi åtfrukost och sen mellan 10-11 så kom pappa och hämtade oss sen så väntade dom andra på oss hemma hosss pappa så vi gick upp och hämtade dom andra och då åkte vi till T-C och shoppade lite i gallerian och sen gick vi till drottninggatan för köpa någon soverni. efter det åkte vi till IKEA sen till globen för att åka upp i sky view sen efter det så åkte vi hem för att lämna grejerna och sen så åkte vi till Stockholms Ice bar och sen gick vi till resturangen grillen och efter det så åkte vi hem och pappa lämnade oss hoss mamma och sen ja satte jag mig och skrev vad jag gjorde varje dag. bilder kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0