USA dag 3 fredag 29/03/13

USA dag 3 29mars 2013 fredag
Jag vaknade vid 7 och Jennifer sov än. Hon vaknade Sen och vi duschade och fixade oss till att dom andra skulle komma hit och äta frukost. Efteråt kom dom andra dit och det var god amerikansk frukost. Sen lekte vi lite med barnen och 2 ungar till kom dit dom var i åldern 4, 3, 2 och 1 alla skit söta och alla var blonda ;) sen gick vi till jennifers skola och hade rundtur där. Det jag tyckte var coolaste var ju deras 2 gymnastik salar. Den första var typ enormt stor och sen deras stora idrottshall var nog den största jag någonsin sätt och jag har varit i väldigt många salar. åkte vi till en restaurang typ sen lite senare då. Sen stannade vi och köpte cupcakes till senare. Sen köpte vi glass och sen åkte vi hem till hotellet och badade och jag sprang på gymet. Efter fixat oss igen så åkte vi till en "fest" eller träff så vi skulle få träffa alla så fick jag träffa många av jennifers skol kompisar och några till och jennifers gamla världsfamilj och flera vuxna och massa små barn från 1-6år gamla. Vi hade jätte kul vi gick typ runt hela clarksville asså vi ungdomar som var kvar då vid typ 8a tiden på kvällen det var jag, Jennifer, Sofia, William, Tim, Ester, Susie och Lydia. Det var kul. När vi kom tillbaka så lekte vi med dom små barnen och sen efter spelat amerikansk fotboll och basket så blev jag så ledsen när mamma kom och sa att vi skulle åka tillbaka till hotellet. Jag kommer antagligen inte träffa någon av dom igen :( men den kvällen är verkligen något att minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0