USA dag 8 Onsdag 3/04/13

USA dag 8. 3april 2013 Onsdag.
Vi gick upp tidigt och jag och Jennifer duschade och sen gick vi alla ner och åt frukost. Det var gott, det fanns mycket att välja på. När vi var klara så fixade vi oss på rummet pappa gick mer först och som vanligt jag är seg. sen så slog jag i tån i väggen så hårt så jag börja blöda. sen drog vi till Universal studio. Vi gjorde allt som man kunde där det coolaste var ju touren den var häftig fast jag har åkt den innan och gjort alla grejerna där innan (2010) så var fortfarande allt coolt. Efter att ha varit där i många många timmar så gick jag till Billa Bong som låg utanför och skulle prova 2 par shorts och en kille som hette Joe där hjälpte mig typ asså dom som jobbar där frågar om man vill prova och så och då tar dom kläderna man vill prova och så står dom med en i kön och pratar med en, Han var snäll och söt :P. Det var en tjej där som ar där skit länge och hon provade bikinis och typ hennes pojkvän fick skicka in typ nya storlekar hela tiden hon var där inne mer än 20 min. Sen så fick inte jag vänta längre för jag var tvungen att möta dom andra. Men dom var ej där så jag gick tillbaka med pappa så för att prova byxorna i alla fall så jag köpte dom. Efter så åkte vi till Walk of flame och var där en stund, jag tog kort med en kille som var lik Johnny Depp. vi gick in i en affär och där hade dom massa kläder från flera olika företag. Efter att jag har köpt ett par shorts och en tröja och en jeans jacka så gick vi vidare till Hard rock café. Där åt vi, jag åt fish and chips. Jag köpte också en tröja där. Efter det så gav jag 5dollar till behövande barn. Sen tog vi bilen för att köra nära Hollywood skylten. Men den var ej upplyst så vi såg den inte så efter det körde vi tillbaka till hotellet. Och packade för morgondagen. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0