la manga - spain the adventure dag 9

Vi gick upp typ 12 och åt frukost och eftersom vi gick upp tolv då är det mitt på dagen så vi fick inte gå ut. Undertiden så spelade vi nintendo och pratade Linn och jag tävlade på Mario som vi alltid spelade när vi spelade Nintendo. Sen vid tio 1 gick vi ut och badade. Linn och jag kastade vatten ballonger och badade. Senare vid 5 gick vi upp från stranden till huset vi duschade och sen åkte  Nebojsa  och handlade och vi barn stannade kvar. Sen när han kom tillbaka så hade han köpt hamburgare till oss efter lite senare spelade vi och sen kollade vi alla på en film. Kl 22:31 var filmen slut och jag satte mig på balkong räcket och började skriva vad vi har gjort i dag. Efter kollade jag och Linn på dude where is My car. Sen efter det satt vi alla och spelade kort. Senare gick vi och la oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0