Stick around SPAIN

Hehe blir många inlägg men skit i det jag ville säga var att Om du vill höra om mina dagar i Spanien med linn och hennes pappa Nebosja och hennes små syskon Lovisa och Alexander i 2 veckor så ska ni hålla er på den här bloggen. för här kommer jag försöka skriva varje dag vad vi har gjort och lägga in massa bilder från resan. (OBS: jag vet inte om vi kommer ha internet så om vi inte har det så ska jag försöka skriva när jag kan.) vi kommer bo i en lägenhet alltså inte på hotell. Vi ska hyra typ Linns kusins lägenhet där som dom äger haha coolt. Så vi hörs sen imorgon med nya inlägg


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har varit i La manga, och det är jätte fint!

Svar: aaa jag vet är här nu det finns jätte fina stränder som du nog sett och varmt. vad kul att du varit där typ ingen visste vad La Manga var haaha
Amanda None

2012-08-04 @ 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0