USA: LAS vegas dag 9 och Sverige dag 10 SISTA DAGEN D:

Ja kl 5 på morgonen i vegas så åkte vi till flyget och där så åkte vi 4timmar till Chicago fortfarande soligt och varmt var det sen så åkte vi från Chicago till Sverige :( vi satt på det planet i 8 timmar alltså vi sov på planet vi fick Middag sen så sov vi lite sen fick vi frukost :) men sen så var vi framme i Stockholm :((( och här så är det slask och kalt D: SAKNAR LAS VEGAS nu sitter jag i taxin och kl är snart 8 och sen ska jag till skolan :( efter lixom 12 timmars flyg D: det är som jag har rest i tiden mellan varm sommar och kall hemsk vinter aja. Sen när jag kommer hem ska jag fixa mig till skolan sen drar jag. Jag kommer somna på lektionerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0