inte varje dag 22-23 juli 2012

jag har några inlägg som jag skrev några dagar i början av sommarlovet som kommer sen skulle skickat det tidigare men blogg.se på min mobil funkade inte då så det kommer lite sent. och Jag orkar inte skriva på bloggen så mycket så jag kommer nog skriva bara dom viktiga eller roliga eller speciella dagarna så ja jag ska försöka i alla fall. så jag kommer skriva några dagar men inte varje dag hehe. jag kan börja med den 22-23 juli så var jag och Linn på viking line. det var kul vi filmade lite och hade hög musik på hytten med mina högtalare haha. och sprang runt på båten fun. vi sov väldigt lite och gick upp tidigt och vi var trötta hela dagen efter också. 

 bilder kommer sen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0