Sommarlov dag0 13juni

jag kommer skriva varje dag var jag har gort på sommarlovet nu hehe nu kommer jag skriva dom 4 första dagarna.
dagen på skolavslutningen: jag gick upp kl 5på morgonen och blev lite spidad och fförst åt jag frukost nudlar och flingor. sen fixade jag håret och sminkade mig lite. sen filmade jag lite och vädret var lite konstigt det var dimma och jag kunde bara se tröden untanför balkongen efter det satta jag på mig min klänning och shorts och jag packade vad jag skulle ha på mig. sen vid kl 7 gick jag till linn vi lockade håret men det gick inte så bra på mig eller man såg dom inte så vi struntade i det sen fixade vi klart våra cupkakes. vid kl 8.30 så gick vi ut till aspuddensskola och väntade på sarah men hon ringde och sa att vi skulle gå så då gjorde vi det vid kl 8.50 gick vi till kullen på vår skola och väntade på mimmi och natta men dom var inte där så vi gick upp till skåpen och la in våra saker. då kom natta och mimmi och vi gick ut till matsalen vi lysnade på bengts tal och det var samma tal som han sa till oss som man sa till 6orna haha ja sen efter den så gick vi till bild salen och där fick vi våra brev kort och typ listan på frånvaron jag hade 2timmar. sen efter det så åkte jag linn och mamma till eriksdalsbadet och det började ös rengna så vi gick in och badade istället sen efter typ 4timmar så åkte vi hem. linn och jag gick ut lite och handlade godis och sen sov linn hossss mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0