sommarlov dag2 15juni

när vi vaknade så åt vi frukost och sen städade vi mitt rum lite och linn gick till sig och jag duschade och sen så packade jag ihop några av mina saker och jag drog till linn för vi skulle vara barnvakter till hennes syskon och när jag kom dit vid 2 så satt jag och spelade minecraft med linns lillebror i ungefär 6 timmar haha det var kul sen senare kom linns mamma och hämtade dom och linn och jag gick ner till affären under oss och köpte chips och sen kollade vi på film till kl 1 och videor från när vi var små och videor från 6an och sen hittade jag videor som jag hade glömt bort det var flera videor på stina min valp som vi inte har kvar längre. sen var vi trötta och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0